HomeProfesionalni treninziEkspertske veštineRazvoj zaposlenih u ugostiteljstvu i hotelijerstvu | 365 Life Coaching

Prut je lomiv, ali snop nije.

U čitavom lancu učesnika u uslužnim delatnostima – ugostiteljstiteljstvo i hotelijerstvo, od menadžmenta, stejkoldera, preko zaposlenih do krajnjih konzumenata, čije je zadovoljstvo upravo krajnji cilj, ključnu ulogu u kreiranju njihovog zadovoljstva imaju oni koji ih direktno uslužuju

Cilj treninga

  • Obuka menadžera za razvoj uspešnih timova u navedenim uslužnim delatnostima
  • Ciljevi – postavljanje, praćenje i evaluacija
  • Obuka zaposlenih u ophođenju i komunikaciji sa korisnicima

Kome je namenjen trening?

  • Srednjem i nižem menadžmentu u ugostiteljstvu i hotelijerstvu
  • Zaposlenima koji su u direktnom kontaktu sa klijentima i korisnicima usluga

Kompetencije

  • Sticanje veština poslovne komunikacije u ugostiteljstvu i hotelijerstvu
  • Jačanje timskog duha kao preduslov za izgradnju vrhunskih timova
  • Motivacija i lojalnost zaposlenih kako bi pružili svoj maksimum pri izvršavanju radnih zadataka.
  • Veštine upravljanja konfliktima i stresnim situacijama
  • – Razvoj postojećih i kreativni načini razvoja novih poslovnih performansi kod zaposlenih

Dinamika

Vreme trajanja treninga je 4 dana (16 sati) i može se održavati u prostorijama poslovne organizacije ili u savremenoj, multifunkcionalnoj sali u našoj organizaciji.


*Highliths

Metod rada je kombinovan i uključuje predavanja, diskusiju i praktične vežbe. Naglasak u radu je stavljen na uvežbavanju veština i na iskustvenom učenju. Vežbe obuhvataju: primere dobre prakse, test vežbe, rad u grupama, analize događaja, simulaciju, hipotetičke situacije i međusobnu razmenu iskustva.

„ Snaga je u ljudima!“

https://365lifecoaching.rs/wp-content/uploads/2018/04/365lc-logo-white-2.png

Pratite nas na društvenim mrežama: